Uploaded
dostupniMaja Erstić Vitkovic
Rijeka,Hrvatska
satnica18-28 €/sat
dostupnost30 sati/tjedno
jezik
Engleski: Konverzacijski
hrvatski jezik: Materinji
Administrativna podrška i Organizacija poslovanjaImam višegodišnje iskustvo rada u prodaji i administraciji. Kao referent prodaje stekla sam odlične organizacijske vještine, preciznost u radu s dokumentacijom i sposobnost brzog rješavanja izazova. Moj cilj je pomoći vam u svakodnevnim zadacima kako bi vaše poslovanje bilo organiziranije. Komunikativna sam osoba, pouzdana, odgovorna. Volim timski rad, fokusirana sam na rješavanje zadataka. Volim učiti i svladavati nove zadatke i vještine. Ako ste i potrazi za pouzdanom podrškom u administrativnim i prodajnim procesima – tu sam za vas!

Kompetencije

Ugovaranje sastanakaUnos podatakaPodrška prodajiAdministracijaUpravljanje kalendaromIzrada prezentacija

Usluge

Financije
Pružam usluge evidencije URA i izdavanja IRA, osiguravajući točnost i pravovremenost svih poslovnih transakcija. Šaljem podsjetnike za plaćanje, čime doprinosim redovitim i pravovremenim uplatama. Brinem o odnosima s klijentima - pružam korisničku podršku u rješavanju reklamacija, od zaprimanja do rješavanja, osiguravajući da su vaši klijenti informirani i zadovoljni ishodom. .
od20 €/sat
Administracija
Uključuje komunikaciju s klijentima i dobavljačima, od izrade i slanja upita, ponuda i dopisa, do zaprimanja narudžbi i održavanja kontakta. Kako bi imali brzi pristup potrebnim podacima za vas vodim razne detalje evidencije vezane za zaposlenike, kontakte, zalihe i sl. Kako bi se donijeli informirane odluke obavljam i istraživanje tržišta konkurencije, cijena i najbolje opcije kupovine. Također tu je i vođenja administracije voznog parka, što uključuje brigu oko pravovremenog odabira osiguranja i registracije vozila, organiziranje redovnog servisa kako bi olakšali svakodnevno poslovanje.
od20 €/sat
Organizacija poslovanja
Uključuje efikasan menadžment e-mail pretinca, što znači sortiranje i arhiviranje poruka, postavljanje oznaka, kreiranje foldera i potpisa, te automatizaciju odgovora i zakazivanje slanja. Vodim vaš kalendar obveza - zadataka, rokova i sastanaka, kako bi osigurali produktivnost i ispunjavanje obaveza osiguravajući da svi važni datumi budu evidentirani. Odrađujem i poslove organizacija dokumenata i foldera, na online platformama, za jednostavan i siguran pronalazak i pristup vašim informacijama.
od18 €/sat
Digitalna podrška i kreativnost
Pružam usluge održavanja društvenih mreža - otvaranje računa, kreiranje i zakazivanje objava, te povezivanje s ciljanim korisnicima. Izrađujem prezentacije i online upitnike, kreiram vizitke, pozivnice, letke, brošure i druge promotivne materijale za prezentaciju vašeg poslovanja. Također obavljam transkripciju audio i video zapisa, osiguravajući da svi važni sadržaji budu lako dostupni u pisanoj formi.
od22 €/sat

Radno iskustvo

Referent prodaje
FIBIS doo | Studeni 2018 - Prosinac 2019
- Administrativni poslovi vezani uz nabavu i prodaju robe (narudžba robe i briga o stanju robe na skladišta, izrada kalkulacija, inventure) - Organiziranje ruta distribucije i rasporeda dostava robe u skladu s rokovima isporuke, suradnja s vanjskim prijevoznicima za isporuku na otoke, te briga o vozom parku, (registracija vozila, prijepis, zamjena guma/servisi vozila) - Primanje narudžbi, kreiranje otpremnica, izrada predračuna i računa u veleprodaji i maloprodaji, obračun blagajne - Poslovi vezani za naplatu fakturiranih potraživanja od kupaca, izrada evidencije radnih tablica zaposlenika (praćenje godišnjih odmora, bolovanja, prekovremenih sati)
Administrator
Jeruzalem - Rijeka doo | Lipanj 2018 - Studeni 2018
- Kontaktiranje kupaca i dobavljača, odgovaranje na upite - Obrada ulaznih primki - Obrada narudžbi/otpremnica/predračuna i fakturiranje istih - Obrada i fakturiranje povrata robe od kupaca - Obrada faktura i otpremnica tranzitnog skladišta - Fakturiranje marketinških naknada - Izrada kataloga - Obrada ulazne/izlazne pošte
Financijski referent
AMEC Rijekatekstil doo | Lipanj 2015 - Svibanj 2018
- Obrada narudžbi, otpremnica za maloprodaju, veleprodaju i komisijske partnere - Izrada predračuna, fakturiranje robe i obrada povrata robe od inozemnih i domaćih dobavljača - Obrada putnih naloga i troškova za daljnju financijsku obradu te carinu - Obrada ulazno-izlaznih dokumenata za maloprodajne poslovnice (cijene, deklaracije) međuskladišnice, popusti/akcije - Obrada dokumenata reprezentacije, sponzorstva - Oglašavanje na društvenim mrežama, izrada prezentacija za poslovne partnere

Formalna edukacija

Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
mag. oec. | 2021 - 2023, Rijeka
Studij obuhvaća širok spektar tema, uključujući osnove poduzetništva, financije, marketing i menadžment. Stječu se praktične vještine kroz različite projekte, studije slučaja i stažiranja. Studij pruža temelj za uspješno pokretanje i vođenje poslovanja, te rad u različitim poslovnim okruženjima.